sobota, 14 czerwca 2014

Kosmetyczne zakupy :)

Hej :)
Przedwczoraj i wczoraj bylismy na zakupach. Ja najwiecej czasu spedzilam w Lush i Kicks i znalazlam pare rzeczy ktore Mnie zainteresowaly ;D

Zaczne od Lusha:




Nowa gazetka :o


                                                Mydelo ktore kupuje stale, Fresh Farmacy



                                        Juź dawno chciałam je kupić! Ślicznie pachnie meta :)

   
                                        Krem do wszystkiego :) Ślicznie pachnie cytryna i super nawilża!
                                       



Probki balsamu do ciała. Chcesz jedna? :*



To teraz Kicks:





                                                 


Z tego bardzo się ucieszyłam! Mozna malowac wszystko co sie chce na paznokciach ;D




R kupił Mi parę kosmetyków z Aussie. Juz od jakiegoś czasu chciałam je wypróbować a teraz mam okazje.



Szampon dający objętości



                                                Odzywka do włosów. Ślicznie pachnie!


                                                  Szprej do włosów dający objętość :) Ciekawe


                                                  Odzywka w szpreju na zniszczone włosy


                                  Nie wiem co to ale teraz ma dać naszym włosom objętość i sexy beach look ;D




Bardzo się ciesze z tych zakupów i nie mogę się doczekać żeby je wypróbować. A Ty Paulosiu co chcesz sobie przetestować? :*

1 komentarz:

  1. ...super rzeczy! Bardzo chce je przetestowac ;D ja z Aussie wygralam szprej do wlosow farbowanych ;D ile kosztuja ich kosmetyki i koniecznie musimy isc do tego sklepu Kicks ;D bo go nie kojarze ;D...

    OdpowiedzUsuń